loading...
دانلود سنتر
sadegh بازدید : 206 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

متن اهنگ جدید بابک جهانبخش به نام صداى عشق

صدای قلبت تپش قلبم صدای عشقت یکیه با هم

ما دوتا ادم با دو تا اسمیم ماها یه روحیم تو دوتا جسمیم

کسی نیست مثل تو هنوز که بتونه بشه یه روز همه دنیام

هوزم عاشق توام تو که میدونی چی بگم تو رو میخوام

دوست دارم دوباره مثل اون روزا بازم عاشق شیم عزیزم

دوست دارم بدونی حال من خرابه و مریضم

دوست دارم یه لحظه بشینی تو رو به رو من آرزوم تو باشی

غمگین دل من خیلی سخته کم بیاد اون که پا به پاشی مگه میتونی جداشی

 

مثل یه ساحل توی غروبی من اگه بدشم همیشه خوبی

هوای بارون تو ته قایق من و تو تنها من و تو عاشق

به تو نزدیکم و تو دور دوتامون خسته غرور گل دردیم

نزار عادی شه عاشقی تو آتیش عاشقی چرا سردی

دوست دارم دوباره مثل اون روزا بازم عاشق شیم عزیزم

دوست دارم بدونی حال من خرابه و مریضم

دوست دارم یه لحظه بشینی تو رو به رو من آرزوم تو باشی

غمگین دل من خیلی سخته کم بیاد اون که پا به پاشی مگه میتونی جداشی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 193
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 272
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 739
  • بازدید ماه : 739
  • بازدید سال : 20,986
  • بازدید کلی : 148,287